Har ikke vÊrt av med drivaksel og lager bak, men jeg ser for meg at det er lettere Ä tre drivakselen inn i spindelen nÄr du har alt pÄ gulvet. NÄr alt er sammen setter du hele greia pÄ plass. Er enkelt Ä komme til boltene mellom diff/drivaksel nÄr den stÄr montert i bilen. Hvis jeg forstod problemet riktig?

Er det noe jeg har funnet ut, sÄ er det at hvis noe sitter godt i bakstillinga, sÄ er det bare rÄ makt og brutalitet som funker. Sitter hjullageret dÞnn fast, sÄ bruk mye varme, og slÄ dritten ut med hammer eller noe. SpÞrs vel ogsÄ hvor godt du kommer til lageret. Men gammellageret skal du ikke ha uansett, sÄ bank det ut i deler.

Har du prÞved med tersj eller lignende ogsÄ?
Jeg er forrestem ferdig med jobben, og bilen ble myyyyye strammere og fastere bak. NĂ„ fĂžlte jeg virkelig at bilen lystret og hang med, og ikke seig etter som et halvfult badekar slik det var tidligere. Eneste minuset med dette var at jeg kjente med en gang hvor slapp foringene foran var. :p
Jeg har fortsatt den irriterende klirrelyden bak, sÄ fÄr undersÞke litt mer om dette etterhvert. Skal bytte klaver, skiver, klosser og bremseskjold snart. MÄ ogsÄ fÄ ordna lufteskruene. PrÞvde Ä lÞse den ene bak, men den knakk bare jeg tenkte litt for mye pÄ Ä rÞre pÄ skralla. SÄ bremsene er ikke luftet skikkelig. GÄr greit Ä kjÞre med sÄ lenge man er obs pÄ at bremsene ikke er 100%, bremser litt dÄrlig, men det duger frem til jeg fÄr fikset luftenippelen.
Fikk ogsÄ et annet merkelig problem, og bilen oppfÞrer seg helt merkelig til tider. Men er vandt til at nÄr jeg fikser noe pÄ den jÊvla bilen, sÄ er det noe annet som kuker.

Mistenker bensinpumpe/ tett bensinfilter. Bilen gÄr veldig "rÄtt/grovt", og sliter veldig med Ä gÄ jevnt pÄ tomgang, til tross for bra vakuum. MÄ ofte starte bilen 4-5 ganger fÞr den i det hele tatt klarer Ä holde seg i live pÄ tomgang. HÄper det ikke blir en dyr lÞsning iallefall.